  • Data: 2019-01-28 04:35:44
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-01-28, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Sun, 27 Jan 2019 23:24:37 +0100, Shrek napisał(a):
    > Ta jego "gruba przemoc" to co prawda napad na bank, ale zdaje sie
    > z atrapa broni/wiatrowka.

    > A co zrobi ?
    > Bombe wniesie, pilota zastrzeli, czy stewardese udusi ?

    Ponownie, jak to się ma do lotniskowej paranoi, że wystarczy powiedzieć
    w żartach, rozmowie z kolegą, innym dialogu, "bomba" i ma się przesrane
    z kretesem? Odważysz się powiedzieć do pani na bramce, lub ochroniarza,
    że udusisz kapitana lub stewardesę? :) I taka delkaracja ma ważyć więcej
    niż profil gościa ze stwierdzoną shizofrenią, historią napadów,
    deklaracjami że coś wywinie i osobistą matką, która sama idzie na
    policję i świadczy przeciwko niemu? Cos tu zdecydowanie nie klika.

    Dla jasności, tez nie widze powodu aby go nie wpuścić, ale widze spory
    powód, aby go mocno sprawdzić. Dużo mocniej, niż rutynowe sprawdzanko.

    --
    Marcin