  • Data: 2019-01-28 09:23:21
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-27 o 23:24, Shrek pisze:

    > No to jak zapowiedzi schizofrenika po wyroku o akcie grubej przemocy
    > traktujecie tak lekko, że nie widzicie powodu, żeby go nie wpuścić do
    > samolotu rejsowego to ja nie wiem co trzeba "paszczowo" odjebać,
    > żebyście to wzięli na poważnie. Obecnie to pewnie będzie jakaś "mowa
    > nienawiści", oczywiście tylko ze strony gorszego sortu.

    Albo trzeba odjebać pójście na koncert WOŚP.

    http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,24405761,ki
    edys-kopal-uczestnikow-koncertu-teraz-bedzie-glownym
    -specjalista.html

    Policjant, którego telewizyjne kamery uchwyciły, jak kopie zatrzymanych
    podczas koncertu WOŚP, dzisiaj awansuje na zastępcę szefa wydziału
    zajmującego się bezpieczeństwem imprez masowych.
    - To bulwersująca sytuacja. Wysokie stanowisko w kluczowym wydziale
    komendy wojewódzkiej otrzymuje policjant, który miał problemy z
    przestrzeganiem prawa - mówi nam doświadczony małopolski policjant.
    Chodzi o podinspektora Tomasza Marszałkowskiego. W grudniu został
    zastępcą naczelnika wydziału Sztab Policji w krakowskiej KWP. To
    jednostka, do której zadań należy m.in. organizowanie i koordynowanie
    działań policyjnych związanych z bezpieczeństwem imprez masowych.

    Skąd to oburzenie na awans Marszałkowskiego? Cofnijmy się do stycznia
    2002 r. Wtedy przed Klubem'38 w Krakowie, w którym trwał punkowy koncert
    na rzecz WOŚP, doszło do rozróby. Zatrzymano prawie 40 osób, w
    większości pijanych. Filmujący zamieszki reportażyści szwajcarskiej
    telewizji zarejestrowali wówczas brutalne działania jednego z
    policjantów. Na kadrach widać, jak policjant w cywilu kopie zatrzymanego
    chłopaka w brzuch, potem - z większą siłą - w głowę. W kolejnej scenie
    "cywil" - znany z poprzedniego ujęcia - kopie z kolei młodą dziewczynę w
    brzuch. Ofiara zwija się z bólu. Kolejny fragment: do młodego mężczyzny
    siedzącego na śniegu podchodzi ten sam "cywil" i z marszu wymierza
    kopniaka w okolice głowy."

    Pozdrawiam
    Piotr