  • Data: 2019-01-26 13:46:04
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-01-19 o 12:06, Shrek pisze:

    > I nikt nie ma sobie nic do zarzucenia. Wcześniej był chuj dupa i kamieni
    > kupa, a teraz nawet tego nie ma i mamy państwo z tektury.

    Problem w tym, że po pierwsze takich co mówią, a nic nie robią, to są na
    pęczki. W 2017 roku w toku postępowań potwierdzono ponad 17 tysięcy (za
    http://xurl.pl/fmY3). Za 2018 rok nie ma danych, ale to będzie podobny
    rząd wielkości, zwłaszcza, że jeszcze groźby bywają "ukrywane" w
    stalkingu - stąd spadek w okolicach 2014 roku.

    Do nadzoru nad jednym poważnie potraktowanym potrzeba około 15
    policjantów (policjant pracuje 5 dni w tygodniu i po 8 godzin - no i ma
    urlopy, chorobowe). To do przypilnowania trzeba by było armii ćwierć
    miliona policjantów.

    W tej sytuacji trzeba niestety jakoś wybierać / przebierać. A tu już o
    pomyłkę nie trudno. Zresztą mam pewne wątpliwości, czy nawet nadzór
    prewencyjny mógłby w tym wypadku zapobiec tragedii.