  • Data: 2004-07-07 17:14:41
    Temat: Re: Stary dowod i UE
    Od: Laik <e...@m...pl.usun.to> szukaj wiadomości tego autora

    Hello ReMi
    w wiadomości <news:cch8hl$tee$1@news.dialog.net.pl> z Wed, 07 Jul 2004
    18:31:54 +0200 przeczytałem:

    > Planujemy maly wypadzi do czech na weekend :) lecz kilka osob ma stary
    > dowod i nie wazny paszport.

    na niewazny paszport nie przejdziesz, na dowod starego typu - owszem.

    > Interesuje mnie czy jest jakis przepis regulujacy to zagadnienie czy
    > zalezy to tylko od dobrej woli celnika,

    na granicy z Czechami nie ma celnikow, jest tylko straz graniczna.

    >gdyz chcemy uniknac nie
    > potrzbnych problemow na przejsciu ?

    dowod musi pozwalac na zidentyfikowanie przechodzacego - zwlaszcza zdjecie
    nie moze byc zbyt stare. to wszystko.
    --
    Pozdrawiam, Laik.
    "[...]wszystkie klawisze są w zasięgu klawiatury."