  • Data: 2004-07-07 16:31:54
    Temat: Stary dowod i UE
    Od: ReMi <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Planujemy maly wypadzi do czech na weekend :) lecz kilka osob ma stary
    dowod i nie wazny paszport. Nie wiem dokladnie na ktorym przejsciu
    bedziemy przekraczac granice, wiem za to iz sprawdzaja dowody i nie jak
    nie ma problemow z nowym tak do starych sie potrafia przyczepic i nie
    przepuscic.
    Interesuje mnie czy jest jakis przepis regulujacy to zagadnienie czy
    zalezy to tylko od dobrej woli celnika, gdyz chcemy uniknac nie
    potrzbnych problemow na przejsciu ?

    pozdr.