    From: PiotrekS <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Starsza osoba kupila telefon w IDEA
    Date: Mon, 11 Jul 2005 17:03:54 +0200

    Dnia Mon, 11 Jul 2005 16:47:16 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    >A co ma do tego rękojmia? Telefon wadliwy? Czy może numer nie działa?

    To może ja się podpnę pod temat wyslalem na alt.pl.konumenci ale odpowiedz
    była że się nie da:
    5.07.2005 kupiłem klawiaturę w Auchan, klawiatura była zapakowana (nie
    było śladów aby ktoś ją otwierał). Karty gwarancyjnej nie dałem do
    ostemplowania w pkt. obsł. klienta. Po przyjeździe do domu podłączyłem
    ją do komputera, niestety ale system się nie "podniósł", próbowałem przy
    włączonym komputerze (zawiesiło mi komputer). Dziś z rana dzwonię do
    pkt. obsł. Klienta z pytaniem czy mogę ją zwrócić, kobieta odpowiada że
    jeżeli karta gwarancyjna nie jest podbita to tak. Po przyjeździe na
    miejsce (była to chyba inna osoba) mówi że nie mogą mi oddać pieniędzy a
    mogę ja reklamować, a co jeżeli mi się ona np. nie podoba.
    Na stronie www.federacja-konsumentow.org.pl dzwoniłem, z pytanie co
    można z tym fantem zrobić odpowiedziano mi że jeżeli "pkt. obsł.
    klienta" wykaże dobrą wole to zwrócą mi pieniądze, niestety ale tak się
    nie stało. Co jeszcze mógłbym zrobić. Bo nie mam zamiaru czekać 14 dni
    na zwrot pieniędzy lub klawiatury ponieważ kupiłem już inną. \
    Poland is Mexico in Europe
    SPRAWDŹ USTAWIENIA Outlook Express
    http://tinyurl.com/36r6y