  • Date: Tue, 03 Jun 2008 02:02:54 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stacja bazowa GSM/UMTS- jak z tym walczyć?

    Maciej Bebenek pisze:

    > OIDP to jest 3 metry nad poziomem gruntu, nie dachu.

    PS: mała autopoprawka - akurat byłem w fazie myślenia o antenie do
    telefonu GSM, więc zapomniałem o pod punkcie c), który nakazuje
    zgłaszanie instalacji "c) na obiektach budowlanych - urządzeń
    emitujących pola elektromagnetyczne, będących instalacjami w rozumieniu
    ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska,
    zaliczanych do przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko
    w rozumieniu tej ustawy;"

    Nie chce mi się szperać po ochronie środowiska (sen mnie już morzy) więc
    jak ktoś zainteresowany, to niech sobie sprawdzi, czy BTS podpada pod
    znaczące oddziaływania.