  • 1. Data: 2008-06-02 19:44:57
    Temat: Stacja bazowa GSM/UMTS- jak z tym walczyć?
    Od: "SMi" <b...@m...pl>

    witam,

    Chcą nam na dachu s-ni mieszk. postawić stację bazową telefoni komórkowej.

    Jakie procedura i są podstawy wykonywania czegoś takiego przez operatora
    komórkowego?

    Jak z tym walczyć?

    Serdecznie pozdrawiam
    SMi

    Przy udzielaniu odpowiedzi, bardzo proszę o zachowanie ciągłości
    (poprzedniej) korespondencji !!!

  • 2. Data: 2008-06-02 19:50:59
    Temat: Re: Stacja bazowa GSM/UMTS- jak z tym walczyć?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "SMi" <b...@m...pl> napisał

    > Chcą nam na dachu s-ni mieszk. postawić stację bazową telefoni
    > komórkowej.
    >
    > Jak z tym walczyć?

    A po co walczyć?

  • 3. Data: 2008-06-02 19:53:40
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    >
    > Jakie procedura i są podstawy wykonywania czegoś takiego przez operatora

    Ale komórkę mieć to by się chciało, co? Polska zawiść...

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 4. Data: 2008-06-02 19:54:28
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Alek napisał:
    > Użytkownik "SMi" <b...@m...pl> napisał

    > A po co walczyć?

    Bo jak u Mietka na oborze postawili, to mu krowy niesc przestaly, a
    koguty juz nie daja tyle mleka co kiedyś.

  • 5. Data: 2008-06-02 19:55:39
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Any User napisał:

    > Ale komórkę mieć to by się chciało, co? Polska zawiść...

    Pal licho zawiść (nie nazwalbym tego tak)

    Chodzi raczej o niekumatość.

    Że komórki działają "z powietrza". Czyli mozna postawic stacje
    gdziebądź, pod warunkiem, ze nei u mnie.

  • 6. Data: 2008-06-02 19:57:47
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:g21iv6$2pg$1@news.onet.pl...

    > A po co walczyć?

    bo to panie sa promile

  • 7. Data: 2008-06-02 20:01:11
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik SMi napisał:
    [..]
    > Jak z tym walczyć?

    Nie możesz z tym walczyć.
    Jak zechcą mogą zamieścić nawet na Twoim balkonie.

    A w ogóle dlaczego chcesz z tym walczyć?
    Promieniowanie elektromagnetyczne z takiej anteny jest mniejsze niż z
    Twojej najsłabszej nocnej lampki, nie mówiąc już o telewizorze,
    monitorze czy żarówki kilkudziesięciowatowej.
    To jest dopiero masakra i to prosto nad Twoją głową! :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 8. Data: 2008-06-02 20:05:25
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał

    > Promieniowanie elektromagnetyczne z takiej anteny jest mniejsze niż
    > z Twojej najsłabszej nocnej lampki,

    Co ty porównujesz? Przecież to zupełnie różne rodzaje fal.
    Twoja łysa pała też coś tam promieniuje, ale BTSa z tego
    nie sklecisz ani kliszy fotograficznej nie naświetlisz.

  • 9. Data: 2008-06-02 20:11:54
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Alek napisał:
    > Co ty porównujesz? Przecież to zupełnie różne rodzaje fal.

    Tak?
    To może podasz czym się różnią ?

    > Twoja łysa pała też coś tam promieniuje, ale BTSa z tego
    > nie sklecisz ani kliszy fotograficznej nie naświetlisz.

    Mówisz, że telefony komórkowe pracują w zakresie promieniowania
    rentgenowskiego?

    Jak rozumiem, mówisz to z przekąsem, naigrywając się ze SMi? :)

    rozbawiony
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 10. Data: 2008-06-02 20:20:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SMi" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Chcą nam na dachu s-ni mieszk. postawić stację bazową telefonii
    > komórkowej.

    To się ciesz. I tak znikome promieniowanie z takiej anteny pod nią samą
    jest jeszcze bardziej znikome, bo ona rozsyła sygnał poziomo wokół siebie.

    > Jakie procedura i są podstawy wykonywania czegoś takiego przez operatora
    > komórkowego?

    Musi mieć pozwolenie na budowę, czyli generalnie kluczowym jest zezwolenie
    dysponenta budynku oraz sąsiadów. Reszta już jest kwestią techniczną.

    > Jak z tym walczyć?

    Jak juz pisali inni, sensu ta walka nijakiego nie ma. Nie postawia u Was,
    to postawią obok. Wówczas faktycznie znajdziesz się w strefie
    promieniowania. Poza tym w tym miejscu na pewno znajdujecie się w zasięgu
    całego szeregu różnego rodzaju nadajników, więc walczenie z tym jednym
    sensu głębszego nie ma. Ale rozumiem, że nie pytałem o ekspertyzę.

    Walczyć można poprzez zablokowanie wyrażenia zgody przez spółdzielnię,
    czyli trzeba by było zwołać walne zebranie i podjąć uchwałę zakazującą
    Zarządowi wyrażenia zgody. Tu już musisz zajrzeć do Waszego statutu, bo tu
    różne bywają unormowania.