  • Data: 2008-06-03 06:14:03
    Temat: Re: Stacja bazowa GSM/UMTS- jak z tym walczyć?
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Mon, 2 Jun 2008 22:26:06 +0200,
    SMi <b...@m...pl> screamed:
    > Skoro mikrofale są takie zdrowe, w takim razie postawcie sobie BTS'a nad
    > swoimi głowami...
    > A najlepiej w sypialni.
    >
    > I tylko wcześniej napiszcie mi, dlaczego to jest takie zdrowe.

    Do tego potrzebaby przynajmniej fragmentarycznej wiedzy z fizyki, wiedzy
    o rozchodzeniu się tego typu fal i wiedzy o związku między odległością
    BTSa od komórki a konieczną do transmisji wypromieniowaną mocą.

    > Proponuję lekturę pt. "smog elektromagnetyczny" i "oddzialywanie mikrofal na
    > organizmy zywe"

    Napisanych przez niekompetentnych humanistów pewnie.

    > W języku ang. jest wystarczająco dużo róznych opracować badań, żeby mieć
    > pewność.
    > A wam wystarczy tylko dobry marketing... i już we wszystko wierzycie...

    Nie. To Ty we wszystko wierzysz. Sprzedadzą Ci wszystko, o czym bladego
    pojęcia nie masz, wystarczy tylko dobry marketing.

    > Rozbawiony do łez
    > SMi

    Tym gorzej.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 08:11:51 user up 11727 days, 20:06, 1 user, load average: 0.13, 0.04, 0.87 ]

    A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kick boxing.