  • Data: 2023-08-07 02:02:58
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-08-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > po raz kolejny się nie zgodzę - podała co wiedziała żeby ekipa miała jak
    > najpełniejszy obraz. Miała z góry założyć że pojadą tam małpy?

    Pewnie mogła podac duzo więcej, a nie podała. Ponownie, po uj podała
    akurat to? W jaki sposób ta informacja jest medycznie istotna przy
    podejrzeniu stanów samobójczych. I ponownie (2), nawet jeśli ta
    informacja była jakoś istotna, to po uj ktos ją przekazał dalej policji?
    Jakbyś się nie kręcił to policja nie jest tu jedyna, która dała dupy, a
    to jest, dla przypomnienia, ten wypączkowany podwątek, który
    martletujemy.

    --
    Marcin