  • Data: 2023-08-05 00:38:57
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-08-04, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Dokładnie masz rację, ale dlatego to trzeba rozsądnie analizować. Postaw
    > się na miejscu dyżurnego. Dostaje "formatkę", że kobieta ma zamiar
    > popełnić samobójstwo. Ty na jego miejscu zacząłbyś się zastanawiać, czy
    > ona chciała z psycholog pogadać, czy się powiesić faktycznie? A jak się
    > powiesi? Wysyłasz to, co masz "pod ręką".

    Akurat co do dyspozytora/dyżurnego to mam najmniejsze wątpliwości.
    Działali na podstawie już uzyskanych informacji od osoby, która powinna
    być w stanie ocenić czyis stan psychiczny (psycholog). Tak, że sam bym
    posłał. Również nie im było oceniać czy informacja o aborcji jest
    istotna.

    Natomiast nadal nie wiem po kiego kija dzielił się nią psycholog. To
    jest MZ największa tu wątpliwość, bo to, że nie chciała ryzykować i
    kogoś starała się tam posłać to też da się zrozumieć. Dokładanie do tego
    informacji o aborcji tylko komplikuje sytuacje a jedyny tego cel to była
    zapewne ochrona upy pani psycholog co odbyło się kosztem jej pacjentki.

    --
    Marcin