  • Data: 2023-08-04 15:26:30
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 Aug 2023 14:27:41 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Zamiar jest bardziej pilny, od dokonania, bo jak popełniła samobójstwo i
    > jeszcze może o tym z psychologiem rozmawiać, to w sumie mało to pilne.
    > Samobójcy rzadko kiedy są seryjni.

    Napisałem "zamiar", bo skoro o tym rozmawia, to widać próby jeszcze
    nie podjęłą.

    Może mówic, ze chce sie otruć, ale dopiero jak sie nałyka jakiejs
    trucizny/leku, to mamy próbe.
    No i wtedy sprawa jest bardzo pilna, bo to sie jeszcze daje uratować,
    ale tylko przez pewien czas.

    Taki zamiar tez pilny, bo to wiadomo, kiedy przejdzie do czynów?

    J.