  • Data: 2023-08-04 15:40:46
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.08.2023 o 15:26, J.F pisze:

    > Napisałem "zamiar", bo skoro o tym rozmawia, to widać próby jeszcze
    > nie podjęłą.

    To zdecydowanie nie znasz realiów. Telefony od osób, które zażyły
    "aptekę", albo podcięły sobie żyły i się wykrwawiają są dość częste.
    Taki chce na koniec komuś powiedzieć, czemu.

    > Może mówic, ze chce sie otruć, ale dopiero jak sie nałyka jakiejs
    > trucizny/leku, to mamy próbe.

    Nie, to mamy zamiar. Próba, to jest jak się sznurek urwie, albo sraczka,
    zamiast zgonu.

    > No i wtedy sprawa jest bardzo pilna, bo to sie jeszcze daje uratować,
    > ale tylko przez pewien czas.
    > Taki zamiar tez pilny, bo to wiadomo, kiedy przejdzie do czynów?

    Dokładnie tak. I dlatego leci, to co jest najbliżej. Zdarzało się
    niestandardowo wysyłać ochroniarza, bo był najbliżej i miał ktoś do
    niego telefon, albo naprawdę przypadkową osobę na podobnej zasadzie.

    --
    (~) Robert Tomasik