    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spytaj milicjanta
    Date: Mon, 31 Jul 2023 19:32:44 +0200
    <ua0o5e$nha$2$Shrek@news.chmurka.net> <oe_wM.35792$xLnb.18640@fx01.ams1>
    <ua2d9c$obh$1$Shrek@news.chmurka.net> <%j4xM.213090$L_f2.64828@fx05.ams1>
    <ua376t$5e3$1$Shrek@news.chmurka.net> <bHhxM.401172$8O5b.31263@fx15.ams1>
    <ua50gc$2u5$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ua5buq$ep3$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ua5vcf$vuh$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ua62lj$4ii$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ua6a7d$bea$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ua6dgo$f4t$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ua6een$d8b$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <ua6rrc$1mf$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ua7dfj$gr8$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <ua7r83$rre$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <ua7vle$v7i$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ua8jq4$gr8$8$Shrek@news.chmurka.net>
    <ua8q88$h62$2$RTomasik@news.chmurka.net>

    > Coś Ci ktoś powiedział i nawet nie wiesz, z czego to wynika, ani jak
    > działa, ale już powołujesz się.

    Skąd pomysł, że ktoś mi powiedział. Przecież to podstawy że policja
    powinna działać w granicach prawa i należy uzasadnić podjęcie czynności
    i nie jest to "nie można udowodnić że obywatel nie popełnił jakiegoś
    przestępstwa".

    > To winę trzeba udowodnić. A nie
    > istnienie przestępstwa w celu wy7kazania, że zatrzymanie dowodu ma sens.

    Mylisz się - masz mieć racjonalne uzasadnienie. "nie ma dowodu że
    obywatel nie popełnił przypadkiem jakiegoś przestępstwa" takim
    uzasadnieniem nie jest. To naprawdę przykre że jesteś poniekąd elitą
    kulsonerii, bo to znaczy że porównania do milicji wcale nie są na wyrost:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!