  • Data: 2023-07-29 10:44:43
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-07-29, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie bardzo. Lekarz psychiatra zrobił co do niego należało - powiadomiła
    > służby o możliwości popełnienia samobójstwa i trzymała babkę na linii.

    Psychologiem nie jestem a babce bardzo współczuje, ale jakoś z jej
    zachowań i dalszych okoliczności nie wynika mi, że było bezpośrednie
    zagrożenie popełnieniem samobójstwa, bo to, że ktoś w desperze i po
    pijaku takim tekstem rzuci to niekoniecznie zaraz będzie sobie życie
    odbierał. Jest gdzieś ta całą sytuacja szczegółowiej opisana? Joanna się
    wypowiada ntt?

    --
    Marcin