  • Data: 2023-07-30 08:40:48
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem czy zawsze wypada. Można kogoś narazić na jeszcze większy stres
    > co właśnie stało się w tym przypadku.

    Chyba zawsze. Przy czym normalnie to się chyba odbywa nieco spokojniej.

    > Kulsony zachowały się, żle, ale tu czy lekarze z wzywaniem policji
    > zachowali się dobrze.

    To nie lekarze wezwali policję. Lekarka która rozmawiała z kobietą przez
    telefon z drugiego telefonu zadzowniła na 112. Dyspozytor powiadomił
    pogotowie i policję. Dalej policja "prowadziła się sama".

    > No i jeszcze w kwestii lekarzy, to przekazanie
    > policji informacji poufnych dot. pacjenta.
    >
    > Nb.
    > https://www.rp.pl/zdrowie/art38818641-psychiatra-wys
    ylanie-policji-do-kazdego-mowiacego-o-samobojstwie-t
    o-przesada

    Ale celem tej powiadamiającej było chyba wysłanie pogotowia. No to chyba
    należy w tym celu udzielić informacji o stanie zdrowia pacjenta zgodnie
    z naszą wiedzą? Dyspo wysłał policję jako ubezpieczenie akcji - być moze
    na wyrost ale jakiś fundamentalny błąd to nie był. Problemem było że
    policjanci okazali się kulsonami i po prostu dostali małpiego rozumu na
    słowo aborcja - i pewnie tak jak robert nawet nie wiedzieli że kobieta
    żadnego przestępstwa nie popełniła.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!