  • Data: 2023-07-29 16:22:54
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Psychologiem nie jestem a babce bardzo współczuje, ale jakoś z jej
    > zachowań i dalszych okoliczności nie wynika mi, że było bezpośrednie
    > zagrożenie popełnieniem samobójstwa, bo to, że ktoś w desperze i po
    > pijaku takim tekstem rzuci to niekoniecznie zaraz będzie sobie życie
    > odbierał.

    No ale sprawdzić wypada. No i sprawdzili. Nie to stanowi okoliczność a
    to że w pogoni za aborcją kulsony dostały małpiego rozumu.

    > Jest gdzieś ta całą sytuacja szczegółowiej opisana? Joanna się
    > wypowiada ntt?

    Mnóstwo tego jest, pani joanna nie jest do końca zrównoważona
    psychicznie IMHO, natomiast skoro leakrze chcieli wzywać policję do
    policji, sąd się przychylił do skargi, to mamy podstawy żeby sądzić że
    kulsony zachowały się źle. Natomiast robert twierdzi, że wszyscy - wiec
    poznałbym chętnie jego argumenty. No ale żadnych chyba nie ma.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!