  • Data: 2023-07-29 09:00:28
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje się, że też lekarzy w tym psychiatrę, ale przyznam, że się już w
    > tym całym burdelu trochę gubię.

    Nie bardzo. Lekarz psychiatra zrobił co do niego należało - powiadomiła
    służby o możliwości popełnienia samobójstwa i trzymała babkę na linii.
    Do tych w szpitalu też nie ma zasadniczo znanych zastrzeżeń (poza tym że
    "przeszkadzali policji" zgłoszonych przez policjantów). Więc nie -
    robert jak zwykle próbuje podzielić się winą policjantów dookoła,
    tymczasem winni są kulsony i tyle.

    Z lekarzami bywa że w przypadku poronień zachowują się powiedzmy słabo,
    ale nikt nic takigo do tej pory nie podnosił w tym przypadku. Nie wiem
    skąd robert ma jakiekolwiek informacje że kogokolwiek oprócz kulsonów
    sytuacja przerosła - jak je ma to niech daje, bo na razie to jak zwykle
    pierdoli że winni są inni - teraz oprócz standardowych pismaków to
    jeszcze lekarze i.... adwokaci;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!