eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzet z serwisu uszkodzonyRe: Sprzet z serwisu uszkodzony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl
    !ziutka.router!news
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzet z serwisu uszkodzony
    Date: Sat, 2 Dec 2006 08:27:37 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 27
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <p...@z...router>
    References: <45701db6$0$17942$f69f905@mamut2.aster.pl> <u...@z...router>
    <ekpcqs$98j$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm238.omega226.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1165019184 3860 218.186.226.238 (2 Dec 2006 00:26:24 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Dec 2006 00:26:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:430501
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 01.12.2006 Tomek <t...@w...pl> napisał/a:
    > Serwis odmówił naprawy twierdząc, że pewnie im taki przyniosłem. Ja
    > podejrzewam, że przy okazji rozkręcania aparatu uszkodzili coś w
    > mechaniźmie wizjera.
    >
    > Co w tej sytuacji? Kto powinien ponieść koszt naprawy i na kim ciąży
    > obowiązek udowodnienia, że wina powstała bądź nie powstała w serwisie?

    MZ analogicznie do problemu inicjatora wątku - serwis twierdzi, że taki
    przyniosłeś, to niech to udowodnią. Mam tylko pewne wątpliwości, co jeśli
    wada nie jest oczywista.
    Oczywiście sprawa się skomplikuje, jeśli zauważyłeś usterkę dopiero w
    domu.

    > Dodatkowo, kiedy przesłano mi wycenę naprawy uszkodzonego wizjera,
    > wyceniono naprawę na 120 zł, na co się zgodziłem. Po jakimś czasie
    > poinformowano mnie, że naprawić mogą, ale za 230 zł, bo w poprzedniej
    > wycenie zapomnieli uwzględnić części kosztów.
    >
    > W tym przypadku wydaje mi się, że racja była po mojej stronie i ich
    > obowiązkiem było naprawić w niższej cenie, gdzyż ich wycena naprawy była
    > jednocześnie ofertą. Mam rację?

    Podejrzewam, że tak (pies może tkwić jak zwykle w szczegółach :).

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1