  • Data: 2008-03-27 10:15:33
    Temat: Re: Sprzęt bez polskiej instrukcji
    Od: "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak jak napisałem wcześniej zakupiłem to na fakturę, na potrzeby firmy.
    > Jest to aparat foto, nowość i nie ma dostępnych instrukcji w necie.

    Pewnie kupiles aparat ktory Twoj sklep sciagnal z niemiec, u polskiego
    dystrybutora, kupisz oryginalna instr za powiedzmy 50zl...
    Strzelam - sam kupowalem aparat i w koncu stwierdzilem ze doloze pare groszy
    i kupie legalnego z pl, bo ponoc pozniej sa jazdy nawet z naprawami
    pogwarancyjnymi - sprawdza po numerze skad kupiony i dowalaja odpowiednia
    cene... nie tylko aparaty, w innej branzy gdzie mam do czynienia z droga
    elektronika jest to samo. wymiana baterrii w urzadzeniu kosztuje odpowiednio
    wiecej jesli bylo kupione poza polska:)
    pozdrawiam
    michal