  • Data: 2013-01-09 14:50:29
    Temat: Re: Sprzedaż udziałów we współwłasności + lokalu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.01.2013 14:42, Kris pisze:

    > twoja ukochana netetykieta:
    > http://www.taat.pl/article/netykieta/index.php#B.IV
    > Interesuje nas B.IV
    > Czepiasz się często odnośnie pkt 4 i 6 a sam regularnie łamiesz m.in pkt: 13, 14,
    15.
    > W sumie mi to wisi ale czas najwyższy abyś wydoroślał;)

    Wiesz, dziecko drogie, ale jak zwracam grzecznie uwagę, to albo nie ma
    reakcji, albo jest pyskowanie typu "tak jest nowocześnie!" (ty w tym
    przodujesz).

    Chociaż palmę pierwszeństwa w głupawym pyskowaniu w obronie śmiecenia
    technicznie wadliwymi tekstami przejął "poszukiwacz" - właśnie padłem ze
    śmiechu po odszyfrowaniu tego, co ten imbecyl napisał :) Zaprawdę, do
    elitarnego klubu należysz ;->