  • Data: 2009-02-04 15:22:24
    Temat: Re: Sprzedaz terminala nielegalna?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WWW" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:7bfe.00000046.49898798@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    > http://www.policja.pl/portal/pol/1/36121/Aukcje_term
    inala_zakonczyl_w_ares
    > zcie.html
    > Ktory par. KK zakazuje sprzedazy?

    Z artykułu to nie wynika, ale z mojej wiedzy wynika, że tego typu terminale
    stanowią własność firm, które pośredniczą w rozliczeniach pomiędzy bankami
    a sklepami. One znajdują się tylko i wyłącznie w dzierżawie w sklepie czy
    restauracji. W takim wypadku doszło by po prostu do ich przywłaszczenia.

    Natomiast ktoś tu dalej napisał, że można je kupić za granicą. Nie
    przychodzi mi do głowy żaden przepis karny, który zabraniałby wprowadzania
    do obrotu legalnie nabytego terminala. Natomiast jeśli polityka firm jest
    taka, że legalnie nabyć tego osoba fizyczna nie może, to w tym wypadku może
    wchodzić w grę paserstwo.

    Innych możliwości na chwilę obecną nie widzę.