  • Data: 2007-05-02 15:50:18
    Temat: Re: Sprzedaż motoroweru przez niepełnoletniego
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    pord4u <p...@g...com> w
    <news:f1a6oo$r8n$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    > Użytkownik <n...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Dlaczego tylko na syna, skoro umowa byla pisana na dwie osoby ?

    Bo ponieważ sprzedający nie był głupi i poprosił o zgodę (art. 17. KC)?

    > Pomijam to, czy Panski syn mogl wogole taka umowe zawrzec,

    Mógł, jak widać, skończył 13 lat w chwili zawierania umowy.

    > no ale skoro i Pan stal sie wlascicielem, wiec to Pan moze pojazd ubezpieczyc

    Ubezpieczyć może każdy -- TU nie może odmówić.

    > to jeszcze rozumiem, rejestracji pojazdu na jedna osobe juz nie.

    Moje dane w DR pojazdu żony też nie widnieją, choć pojazd *nabyliśmy* po
    ślubie, rozdzielności majątkowej nie ma, a na umowie parafowałem, że wyrażam
    zgodę (dopisek Mąż), tak chciał sprzedający, pomimo, że oboje z żoną byliśmy
    pełnoletni...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]