  • Data: 2007-07-05 08:08:22
    Temat: Re: Sprzedaz mieszkania - zabezpieczenie transakcji
    Od: Jacek_P <C...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz Zoltak <w...@s...com> napisal:
    > Musze sprzedac mieszkanie i jak moge zabezpieczyc transakcje (akt
    > notarialny) na wypadek nieuczciwego kupujacego?
    > Bo jesli najpierw podpisze akt notarialny, a potem nieuczciwy kupujacy nie
    > wplaci mi pieniedzy, to co moge zrobic - czy moge ten akt *uniewaznic*, czy
    > tez pozostaje mi tylko pojscie do komornika?
    > Dowiedzialem sie niedawno, ze znajomy sadzi sie wlasnie o niezaplacony akt
    > notarialny...

    O rany, czy ludzie nie znaja pojecia czek potwierdzony?
    Kupujacy przychodzi do notariusza z takim czekiem potwierdzonym,
    mozesz jeszcze zweryfikowac telefonicznie w banku fakt potwierdzenia,
    czy przypadkiem sobie tego czeku nie przerobil. Potem sprzedajacy
    wrecza czek, a ty wreczasz podpisany akt notarialny.

    Skad to kurczowe trzymanie sie przelewow?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek