  • Data: 2017-09-20 15:31:41
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania - posiadanie
    Od: kosmos <a...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-20 o 15:17, Liwiusz pisze:

    > Dlatego, że prawo mówi, że od wyprowadzania z lokalu jest komornik, a
    > nie policja.

    > Nie zachowuj się jak Ącki - skoro wiesz, że takie jest prawo, to czemu
    > się dziwisz, że obowiązuje? Dyskutujemy o tym jak jest, a nie jak się
    > komu chce, aby było.

    Zgoda, ja temu nie zaprzeczam. Ale ponieważ to grupa dyskusyjna, to
    uważam, że możemy podyskutować o opiniach na temat obowiązującego stanu
    prawnego.

    > Ale gdzie ma tę umowę przedstawiać i kto ma ją oceniać? Policjant na
    > klatce schodowej? Od tego jest sąd. Można narzekać, że to trwa długo,
    > ale to argument za lepszą organizacją pracy sądu, a nie za
    > "klatkosprawiedliwością".

    I tu też się do pewnego stopnia zgadzam, że to nie policjant nie
    powinien decydować o ewentualnej wyprowadzce. Natomiast policjant nie
    powinien mieć także nic przeciwko wprowadzeniu się nowego lokatora,
    mającego ważną umowę najmu. I niech sobie razem mieszkają, dopóki sąd
    nie nakaże wyprowadzki jednemu albo drugiemu. A jak w międzyczasie się
    okaże, że u lokatorów jest niezgodność charakteru i ten nielegalny się
    sam wyprowadzi to chyba nikt nie będzie mieć akurat z tego powodu pretensji.