  • Data: 2006-03-13 06:26:57
    Temat: Re: Sprzedaz mieszkania podarowanego i 10% podatek
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie doczytałem do końca. Sorry.
    > Jeśli korzystałeś ze zwolnienia to US naliczy ci teraz podatek od
    > darowizny od tego mieszkania. Uwzględni jego aktualną cenę rynkową.

    Qrczę, jak nie kijem to pałą... A juz tak sie cieszylem, gdy się okazało, że
    nie muszę płacić 10% dochodowego...
    Sęk dodatkowy jest jeszcze w tym, że te 5 lat wg. daty aktu mija mi już za ok 3
    mc-e, natomiast czy te ustawowe 5 lat nie jest przypadkiem - tak jak w ustawie
    o podatku dochodowym - liczone od końca roku kalendarzowego, w ktorym nastąpiło
    nabycie (darowizna)? (nie googlałem jeszcze ustawy o darowiznach). Wtedy chcac
    uniknąć zapłacenia tego podatku musiałbym czekać aż do końca roku... :-(

    pozdrawiam

    Stanley