eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaż lokalu bez poinformowania oraz wypowiedzenia umowy najemcy. › Re: Sprzedaż lokalu bez poinformowania oraz wypowiedzenia umowy najemcy.
  • Data: 2008-03-28 13:40:19
    Temat: Re: Sprzedaż lokalu bez poinformowania oraz wypowiedzenia umowy najemcy.
    Od: berli <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I twierdzi ten kupiec ze nawet nie pofatygował się do lokalu który miał
    > zamiar kupić, zobaczyć w jakim jest stanie i czy w ogóle istnieje???

    Ależ oczywiście, że był i wiedział, że jestem w lokalu. Zanim go kupił
    w luźnej rozmowie ze mną mówił, że spoko, że jestem, bo mu nawet jakaś
    kasa wpadnie za te kilka miesięcy do mojej wyprowadzki. Ale potem jak
    już spisywali akt notarialny to mu się chyba coś odwidziało, bo kazał
    im podpisać, że lokal jest pusty itp. A tamci mając klienta
    podpisywali, co im podsunął żeby nie stracić nabywcy. W rezultacie ja
    jestem udup..... a oni się pewnie śmieją.