    From: poreba <d...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż komputerów osobistych w Polsce
    Date: Thu, 16 Aug 2007 20:38:15 +0200

    Dnia Thu, 16 Aug 2007 15:21:00 +0200, Piotr Dembiński napisał(a):

    > W takim razie dlaczego nie ma w tym artykule nic o 'urządzeniach
    > będących bronią', jedynie jakieś mętne sformułowanie na temat
    > 'urządzeń przystosowanych do popełnienia przestępstwa'?
    Bo penalizowane są jedynie świadome 'przystosowania'
    ukierunkowane na czyny zabronione? Naprawdę, dla
    mnie jest jasne co w 269b ustawodawca chciał,
    i co napisał - a to przecież nie zawsze
    jest zbieżne ;)
    Czy zwykły kawałek drutu (komp)
    jest wytrychem ('krakownicą')?
    Jakie cechy musi mieć drut (komp)
    żeby można go uznać za wytrych ('hakownikiem')?

    --
    pozdro
    poreba