  • Data: 2007-08-15 15:24:56
    Temat: Re: Sprzedaż komputerów osobistych w Polsce
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 15 Aug 2007 15:31:08 +0200, pi@ia napisał(a):

    > Bardzo mnie to ciekawi, czy mógłbyś przytoczyć przepis (nie jestem
    > prawnikiem nie mam kodeksu:)

    Tekst ujednolicony jest na stronie ISIP.

    Art. 269b.
    § 1. Kto wytwarza, pozyskuje, zbywa lub udostępnia innym osobom urządzenia
    lub programy komputerowe przystosowane do popełnienia przestępstwa
    określonego
    w art. 165 § 1 pkt 4, art. 267 § 2, art. 268a § 1 albo § 2 w związku z §
    1, art. 269 § 2 albo art. 269a, a także hasła komputerowe, kody dostępu lub
    inne
    dane umożliwiające dostęp do informacji przechowywanych w systemie
    komputerowym lub sieci teleinformatycznej,
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

    267 § 2 to urządzenia podsłuchowe lub "specjalne" (keyloggery?)
    268 to niszczenie i zmiana danych

    Pozdrawiam,
    Henry