  • Data: 2007-08-15 16:28:07
    Temat: Re: Sprzedaż komputerów osobistych w Polsce
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Dembiński pisze:

    > Chodzi mi o nieszczęsny artykuł 269b Kodeksu Karnego.
    A gdzie tam masz 'umożliwiający', ja widzę tylko 'przystosowany'.
    Słownikowo oznacza to, że pecet zbudowany w _celu_
    popełnienia przestępstwa określonego w art. 165 § 1 pkt 4, art. 267 § 2,
    art. 268a § 1 albo § 2 w związku z § 1, art. 269 § 2 albo art. 269a lub
    wyposażony w odpowiednie 'narzędzia' fabrycznie by się łapał. Wydumanym,
    i przyznaję cienkim, przykładem byłoby 'fabryczne' ustawienie NIC w
    promiscuous mode, jakieś specjalizowane karty rozszerzeń, preinstalowane
    oprogramowanie. Coś takiego jak pewna śmieszna walizeczka widziana na
    jakimś zlocie - typowo do łordrjwingu (szukam linka, znajdę - to zapodam)

    --
    pozdro
    poreba