  • Data: 2015-02-20 18:24:39
    Temat: Re: Sprzedaż ebooka - pdf, epub, mobi
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"

    > IMHO niezbyt to pasuje do programu.

    A co pasuje? Język jak język, nie?
    ---
    To przecież języka nie chronisz tylko wyrażony nim utwór. Jeśli na to
    zasługuje.

    A że głównie do formatowania
    dokumentu, to inna sprawa.
    ---
    Od czego ?

    > Przegrywałeś kasety w latach 80/90 od znajomych/znajomym?

    Wtedy w Polsce PA nie było, ...
    ---
    Dz.U. 1975 nr 34 poz. 184 1994.05.23
    Ustawa z dnia 23 października 1975 r. o zmianie ustawy o prawie autorskim.

    Dz.U. 1952 nr 34 poz. 234 1994.05.23
    Ustawa z dnia 10 lipca 1952 r. o prawie autorskim.

    więc nawet taki Takt przegrywał i to nie
    tylko znajomym ;) A w aspekcie etycznym -- byłem szczeniakiem i do tego
    był brak etycznych rozważań gdziekolwiek, bo po prostu nikt tego nie
    analizował.
    ---
    Artyści chyba analizowali, ale państwo im inaczej organizowało przychody.