  • Data: 2009-02-06 13:37:26
    Temat: Re: Sprzedawca nie rozmieni większej kwoty pieniędzy.
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kocureq napisał(a):

    > Ciężko. Wolę głosować portfelem przeciwko takim sklepom. Właśnie o tym
    > mówię: ja tę bułkę kupię, a on nie będzie miał co do garnka włożyć.

    I właśnie o to chodzi. Dobry handlowiec wie, że zadowolony klient przyprowadzi 10
    nowych. A jak będziesz niezadowolony z jego usług, to i Twoi znajomi pójda gdzie
    indziej.

    > I nadal uważam, że jako przedsiębiorca ciąży na mnie odpowiedzialność
    > za organizację, planowanie, załatwianie i przewidywanie. Wobec
    > klientów i wobec pracowników.

    Owszem, i zazwyczaj tak sie dzieje. Tyle, że czasem zjawia się ktoś, kto chce kupic
    bułkę płacąc pięćdziesięciozłotówką, a sprzedawca przed chwilą wydał ostatnie drobne
    poprzedniemu klientowi/dostawcy/komukolwiek.

    --
    pozdrawiam
    Justyna