  • Data: 2009-02-06 08:08:21
    Temat: Re: Sprzedawca nie rozmieni większej kwoty pieniędzy.
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał

    > Jakby mi się chciało użerać, latać i załatwiać - sam bym został
    > przedsiębiorcą. Wybrałem drogę konsumenta nie po to, żeby teraz za
    > sklepikarza latać po okolicy i rozmieniać.

    Nie musisz, jedz banknoty.

    Ze zgniłego Zachodu przylazła do nas koncepcja, że konsument
    to jest kompletny idiota, który nie musi myśleć, nie musi
    uważać, nic nie musi a za niego muszą to robić przedsiębiorcy.
    Ciekawe kiedy taki debil śmiertelnie zadławi się befsztykiem
    połkniętym w całości bo nie była doń dołączona instrukcja
    nakazująca kroić i gryźć. :|