  • Data: 2009-02-06 09:03:47
    Temat: Re: Sprzedawca nie rozmieni większej kwoty pieniędzy.
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:
    > ale to ty bedziesz latal o glodnym pysku, a nie on,

    Jak pójdę to innego sklepu, to właśnie on, a nie ja :)

    > ty wiesz ze bedziesz
    > sobie jutro kupowal pieczywo, on nie wie ile takich lam mu z samego rana
    > przyjdzie, kazdy z 50 albo 100, wg ciebie ile tysiecy w drobnym ma
    > trzymac pod lada, aby wg ciebie byl przygotowany do pracy?

    Wystarczająco. Naprawdę nie jest to mój problem. Jak świadczę jakieś
    usługi to tak, żeby klient był zadowolony. Jak trzeba to zaciskam zęby i
    robię coś "pod górkę", bo klient chce.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \