  • Data: 2011-05-12 18:23:36
    Temat: Re: Sprzeda? "wraku" po szkodzie ca?kowitej - pytanie
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:iqh42p$3oh$1@inews.gazeta.pl...

    > Śmieciowy czytnik zawsze przeczyta śmieci.
    > Po to są deklaracje kodowania, aby _każdy_ program napisany ze standardami
    > potrafił odczytać.
    To nie całkiem tak. Nie ma stałych, niezmiennych standardów. Weź sobie
    swojego WLM i napisz na grupę chińską, a jeszcze lepiej taką z tekstem od
    prawej do lewej.
    Po prostu - piszesz na grupę polską - używaj ustawień dla Polski.

    > Jeżeli jest strona, która działa tylko pod IE to według Ciebie też jest ok
    > (źle napisana i firefox, opera, chrome nie potrafią jej wyświetlić).
    Strona może być zoptymalizowana pod określoną przeglądarkę (przeglądarki), a
    nawet różne wersje tej samej przeglądarki. Strona wykorzystująca możliwości
    IE 8 może źle działać pod IE 6. Jak pisałem, nie ma niezmiennych standardów.

    --
    Jotte