  • Data: 2004-10-08 08:45:12
    Temat: Re: Sprawy związane z OEM'em
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-10-08 10:27, Rodrig Falkenstein rzecze:
    > przekręcam? a to? http://tinyurl.com/49o2p

    No i... co tam niby jest ?

    > Co do tego o ile pamietam się nie zgodziliśmy, więc nie jest prawda że
    > prawo jest w tej kwestii jednoznaczne.

    Ty się nie zgodziłeś.
    Ale to nie moja wina, że udajesz iż nie rozumiesz treści art. 51 Ustawy
    o prawach autorskich i pokrewnych :

    1. Wprowadzenie do obrotu oryginału albo egzemplarza utworu na
    terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyczerpuje prawo do zezwalania na
    dalszy obrót takim egzemplarzem na wskazanym terytorium, z wyjątkiem
    jego najmu lub użyczenia.
    2. Nie stanowi naruszenia autorskich praw majątkowych import
    egzemplarzy wprowadzonych do obrotu na terytorium państwa, z którym
    Rzeczpospolita Polska zawarła umowę o utworzeniu strefy wolnego handlu.
    3. Wprowadzenie do obrotu oryginału albo egzemplarza utworu na
    terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego wyczerpuje prawo do
    zezwalania na dalszy obrót takim egzemplarzem na terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej, z wyjątkiem jego najmu lub użyczenia

    zdrówka
    Arek

    --
    www.eteria.net - tanie rozmowy