    From: a...@a...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawdzenie oddania glosu
    Date: 11 Jun 2003 07:12:56 +0200

    Może jakiejś staruszcze omsknęła się ręka i podpis jej wypadł w Twoim
    polu.Komisja wydająca karty do głosowania jest od tego,żeby czuwać i
    wskazywać,gdzie ktoś ma się podpisać.Pewnie wszystko było w porządku,bo
    nie starali się tego zatuszować,a jakiejś babci,czy dziadkowi może
    zadrżeć ręka.

    Bardzo logiczne wyjasnienie-ale ja nadal nie wiem jak moge sprawdzic czy ja to
    ja,czy jestem jeszcze w wieku srednim czy juz dziadkiem z drzacymi rekami???
    Wchodzac na te grupe mialem prawo miec nadzieje ,ze adekwatnie do jej tematyki
    oraz poziomu intelektualnego bywalcow otrzymam konkretna wskazowke.
    No coz moze to zbytni optymizm ale mam ja nadal.

    Pozdrawiam,
    Andrzej