  • Data: 2014-01-26 17:01:56
    Temat: Re: Sprawa weksli
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.01.2014 08:08, Maria pisze:

    > Gdybym nie dopełniła tego, czego to zabezpieczenie dotyczyło,
    > to oczywiście ten ktoś miałby prawo.

    A jeśli byłby nieuczciwy to wykorzystałby taką umowę i tak. Przez to, że
    zrobiłaś głupotę i umowę podpisałaś bezwarunkowo - jak ów weksel.

    Ale nie jest to powód, żeby istniał mechanizm do automatycznego
    podważania każdej umowy tylko na słowo jednej strony.

    > Nie rozumiesz chyba słowa "bluzgać", bo ja nic takiego nie robiłam,

    "Czyli jak zwykle w tym kraju, prawo chroni przestępcę, nie pokrzywdzonego."

    > a że u nas prawo jest mocno niedoskonałe to "nawet' najwięksi
    > "patrioci" w tym kraju podkreślają.

    Cudzysłów dobrze uzasadniony.

    > Włącz sobie telewizor.

    Może mniej oglądania TV a więcej myślenia?

    > Najważniejsze jest jednak to, że Wy nie rozumiecie, że mnie nie chodzi
    > o sytuację gdy posiadacz weksla ma prawo go wyegzekwować,
    > ale o sytuację OSZUSTWA, które w przypadku weksla in blanco
    > jest wyjątkowo łatwe do popełnienia.

    Podobnie jak w przypadku bezmyślnie podpisanej każdej innej umowy.

    > Życzę Ci żebyś w swoim życiu nigdy nie trafił na sytuację, gdy prawo
    > Cię nie będzie chroniło, pomimo, że racja będzie po Twojej stronie.
    > Możesz mi wierzyć, że zdarza się to nawet największym mądralom,
    > którym się wydaje, że wszystko przewidzą i przed wszystkim potrafią
    > się zabezpieczyć.

    Ech, jaka ty głupia i nieświadoma jesteś... Kto powiedział, że nie
    trafiłem? Ale ja wyciągam wnioski.