  • Data: 2003-05-26 17:00:08
    Temat: Re: Sprawa warta piwa :-)
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Więc wyglądało to mniej więcej tak.
    Sobota, późny wieczór, idę z kolegami opustoszałym chodnikiem na imprezę
    urodzinową koleżanki. Ponieważ był spory kawałek drogi do przejścia
    postanowiliśmy kupić sobie po piwku na drogę, no i tak sobie idziemy , aż tu
    nagle słychać pisk opon, niebieski Polonez po zawróceniu " na ręcznym" wjeżdza
    na chodnik i zatrzymuje się przed mną i dwoma moimi kumplami. Wysiadają panowie
    policjanci i mówią : " Panowie wsiadają sami czy mamy pomóc ". ( Scena jak z
    filmu gangsterskiego pt. "Pojmanie Baraniny", a to za picie piwa, tu odemnie
    brawa dla polskiej policji).
    No i wracając do tematu, chciałbym jako linię obrony przyjąć fakt że na
    chodniku , na którym dopuściliśmy się tego haniebnego czynu nie było żadnych
    osób trzecich , a w całej ustawie z której paragrafu jestem oskarżony, chodzi z
    tego co wiem o demoralizujący wpływ na osoby postronne, które widząc pijącego
    człowieka same mogą zacząć pić ( to też jest niezłe, nie ? ). A w tamtym
    miejscu oprócz mnie i kumpli nie było żywej duszy oprócz później przybyłych
    policjantów.
    No i czy wystarczająco przybliżyłem zdarzenie, czy jeszcze nie napisałem o
    czym ważnym dla sprawy ???