  • Data: 2008-06-02 15:01:21
    Temat: Re: Sprawa serwisu napisy.org
    Od: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 02 Jun 2008 07:36:39 -0700, Paweł Marcisz napisał(a):

    > Niekoniecznie. Art. 115 ust. 3 ustawy o prawie autorskim... oraz art.
    > 118 ust. 1 i 3 tejże ustawy.

    W celu osiągnięcia korzyści majątkowej (!) - przy czym 115 ust. 3 nie
    stosuje się bo nie następują tu naruszenia praw - są one wyłączone w art.
    23.
    Jeśli więc np. słuchając utworu osiągam korzyść majątkową, to nie mam
    więcej pytań, bo na tej podstawie powinni wsadzić wszystkich bez wyjątku
    - artystów też.

    R.