  • Data: 2008-06-02 21:17:13
    Temat: Re: Sprawa serwisu napisy.org
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > użytek. Uważam, że powinno być zakazane sprzedawanie nielegalnych kopii,
    > a nie ich posiadanie, bo to nie ma sensu. Zwłaszcza by złożoności

    Acha, czyli zrobić z walki z bandytyzmem walkę z wiatrakami?

    Otóż nie - metody walki powinny być przede wszystkim *skuteczne*.

    > problemów prawnych związanych z prawem autorskim, które powodują, że
    > choćbyś nie wiem co wymyślał, to zawsze coś się tam coś u Ciebie znajdzie.

    Jak masz wszystko legalne, to jak może się coś nielegalnego znaleźć?

    > wyborców teoretycznie powinien za czyny zabronione uznawać to, co
    > rzeczeni wyborcy w większości za takie uważają. Ciekawe, czy gdyby

    Więc zalegalizujmy okradanie najbogatszych. Takiemu pomysłowi
    przyklaśnie większość społeczeństwa, daję sobie palec uciąć.

    > zrobiono referendum, to większość byłą by za ściganiem tych kopiujących
    > mp3 od kolegi. Wątpię i to w mojej ocenie jest wystarczający argument za
    > jasnym i wyraźnym zniesieniem zakazu. Jasnym, bo to w zasadzie nie

    A w mojej raczej za wystrzelaniem tych populistycznych jełopów, choćby
    stanowili nawet 95% społeczeństwa. Albo powieszeniem. Albo deportacją na
    Madagaskar, czy cokolwiek innego - byleby nie zatruwali normalnego
    społeczeństwa swoją głupotą.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com