  • Data: 2008-06-01 15:27:36
    Temat: Re: Sprawa serwisu napisy.org
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User pisze:
    > Kurwa no, i to ma być argument?

    :)
    Rozwijaj słownictwo, robaczku.

    > A może to ma być argument?

    Metody są większą patologią od ściganej patologii. Przestępcy ścigają
    przestępców w imię pięknych idei.

    > Człowieku, Ty chcesz zalegalizować jedną patologię tylko dlatego, że (na
    > razie) próby jej zwalczania zahaczają o inną patologię!?

    Ponownie próbujesz przypisać coś, co sam wymyśliłeś. Nieładnie to
    wygląda w dyskusji.

    Otóż de facto nierówność wobec prawa jest z pewnością patologią, co sam
    przyznałeś. Za tomoratorium na ściganie z pa i kk, gdyby było, jest po
    prostu stanem prawnym. Taki jaki był m.in. do 1994 r. i jest obecnie w
    Polsce w zakresie wielu innych czynów, które np. w USA są spenalizowane.

    > Jeśli metody zwalczania patologii nie działają, albo wywołują efekty
    > uboczne, to należy te metody zmieniać i zaostrzać standardy

    Jest to pogląd totalitarystyczny, czekistowski. Równie dobrze może cel
    był źle obrany, rzekoma patologia nie jest nią albo metody są bardziej
    patologiczne od zwalczanej patologii.

    Bolszewicy wprowadzali niegdyś pokój za pomocą wojny i równość społeczną
    za pomocą plutonów egzekucyjnych.

    > a nie
    > legalizować patologię w imię mniejszego zła.

    jw. wspomniałem, zdarza się, że metody są bardziej patologiczne od
    zwalczanej patologii.

    > że to wszystko są przestępcy, których należy karać, zamykać w pierdlu
    > jeśli nie pomoże, to (to już moje zdanie) karać śmiercią.

    Tak jest, burżuazyjną zarazę należy wyplenić a w dyskusji bronić status
    quo do ostatniej kropli krwi. :D

    Wiem, że hipokrytę boli wytknięcie jego cech, ale ktoś to musi zrobić,
    robaczku.
    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.