  • Data: 2008-05-31 18:45:29
    Temat: Re: Sprawa serwisu napisy.org
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User pisze:
    > Małych? Jakich kurwa małych?! Przecież to zwyczajni bandyci i złodzieje.

    Figa, ani bandyci ani złodzieje! Co najwyżej przestępcy. Dokładnie tacy
    sami jak przestępcy z policji piracący programy na służbie lub poza nią.
    Jak też immunitetowani.

    > a Ty jeszcze proponujesz, aby
    > w ogóle na bandytyzm w biały dzień pozwolić!

    E, niekoniecznie. Wystarczy mi zlikwidowanie hipokryzji związanej ze
    ściganiem z PA i KK ws. piracenia* programów.

    Jeśli pokarzesz mi pierwiosnek zwiastujący zmiany i skazany choć jeden
    policjant, że o prokuratorkach czy sędziach-hipokrytach nie wspomnę.
    Jeśli spróbujesz mi wmówić, że widocznie nie popełniają takich
    przestępst to Cię będę musiał wyśmiać. Bo znaczyłoby, że nawet sędziowie
    popełniają udowodnioną korupcję i fałszerstwa a nie popełniają takich
    małogroźnych przestępstw jak piractwo* programów. To byłby istotny
    ewenement.

    > Oraz że święte są umowy, które ktoś zawiera
    > - i że należy się z nich bezwzględnie wywiązywać.

    Owszem. Jednak ważniejszą zasadą jest równość wobec prawa, bo rodzi
    wiele groźniejszych następstw.

    *) używam słowa 'piracenie' dla uproszczenia oznaczenia szeregu
    przestępst z PA i KK związanych z ochroną własności intelektualnej
    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.