  • Data: 2008-06-01 07:39:00
    Temat: Re: Sprawa serwisu napisy.org
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)

    > E, niekoniecznie. Wystarczy mi zlikwidowanie hipokryzji związanej ze
    > ściganiem z PA i KK ws. piracenia* programów.
    >
    > Jeśli pokarzesz mi pierwiosnek zwiastujący zmiany i skazany choć jeden
    > policjant, że o prokuratorkach czy sędziach-hipokrytach nie wspomnę.
    > Jeśli spróbujesz mi wmówić, że widocznie nie popełniają takich
    > przestępst to Cię będę musiał wyśmiać. Bo znaczyłoby, że nawet sędziowie
    > popełniają udowodnioną korupcję i fałszerstwa a nie popełniają takich
    > małogroźnych przestępstw jak piractwo* programów. To byłby istotny
    > ewenement.

    Ty chyba mało wiesz o życiu. Widzisz, policjanci czasem również mordują
    swoje rodziny, a sędziowie dopuszczają się korupcji. Czy to oznacza, że
    dla równości wobec prawa mamy znieść paragrafy o morderstwie, czy
    czymkolwiek innym?

    Osób związanych z egzekwowaniem prawa nie hoduje się w jakiś specjalny
    sposób, ale po prostu są zatrudniane na normalną umowę o pracę spośród
    przekroju społeczeństwa - trudno w tej sytuacji oczekiwać, aby robili
    cokolwiek innego, niż jego ogół.

    > *) używam słowa 'piracenie' dla uproszczenia oznaczenia szeregu
    > przestępst z PA i KK związanych z ochroną własności intelektualnej

    Przede wszystkim, to mam wrażenie, że postrzegasz *kradzież* jako coś
    względnie niegroźnego. Taki niestety mamy spadek po poprzednim ustroju,
    w postaci ludzi o takich poglądach...

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com