    From: "Milamber" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa o czynsz
    Date: Thu, 16 Jan 2003 15:21:56 +0100

    Uważam, że jak najbardziej możesz żądać zarówno czynszy jak i odsetek..
    Postanowienie o stwierdzeniu nabyciu spadku potwierdza tylko twoje prawa do
    spadku. "Zawartość" spadku ocenia sie na dzień śmierci spadkodawcy...
    Szkoda, że od razu razem z pozwem o eksmisje nie wystąpiłeś o zwrot czynszu.
    Spróbuj rozszerzyć powództwo także na czynsz i odsetki....