  • Data: 2003-01-15 15:03:12
    Temat: Sprawa o czynsz
    Od: "wojcio" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JAkie podjąc kroki w sprawie o czynsz za 3 lata
    Opis sytuacji:
    W lutym 2000 umiera członek rodziny i pozostawia testament
    w maju 2002 uprawomocnia sie wyrok o stwierdznie spadku. Mam juz wszystkie
    kwity.
    W lokalu który odziedziczyłem po zmarłym mieszkała inna zameldowana osoba. W
    czercu 2002 wyznaczyłem czynsz.
    Osoba która zamieszkuje lokal nigdy nie zapałaciła za żaden miesiąc. Po
    trzech miesiącach wystąpiłem do sądu o eksmisję.
    Teraz chcę przeprowadzić postępowanie o zwrot czynszy .
    Czego mogę żądać.
    JAk uzyskać należność za czynsz za okres 02.2000-05.2002 czy moge wnosić o
    odsetki za ten okres.
    Z należnością 06.2002 do dzisiaj nie ma problemu.
    Proszę o poradę.
    Żeby było śmieszniej nie mogę wejść do lokalu, którego jestem właścicielem i
    sam muszę wynajmować mieszkanie.
    Dzięki za sugestie