  • Data: 2005-12-16 00:03:05
    Temat: Re: Sprawa o alimenty
    Od: "SG" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:<dnkmm3$pjf$3@atlantis.news.tpi.pl>...

    > się okres zasiłkowy, żona wskazała
    > p. Adama płaciły dla niej 1000 PLNów co
    > bogu ducha winnych ludzi żeby
    > jeszcze córka p. Adama (siostra rodzona
    > sędzina odparsknęła i stwierzdiła że jak ona
    >

    > Żartujesz?
    > Sędzia próbuje zasądzić alimenty od... ciotki i jej dzieci?
    > Przecież to niemożliwe.
    > Skąd oni ją wzięli? Z łapanki?

    Niestety nie żartuję. Podyktowała do protokołu żeby poinformować
    wskazanych wezwaniu.

    Skoro formalnie nie może zasądzić alimentów to może tylko straszy ?
    Choć z tego co napisałaś wynika ze może i jeśli nie będzie apelacji
    to taki wyrok uprawomocni się i mimo że niezgodny z kodeksem to siostra
    p .Adama i jej dzieci będa musiały płacić. :(

    > Jej niekompetencja jest tak oszałamiająca, że ja rozważyłabym też
    > złożenie na nią skargi do Prezesa Sądu. Bo wygląda na to, że ta kobieta
    > nie rozumie podstawowych pojęć kodeksowych.

    [...ciach...]

    > "Wniosek o wyłączenie sędziego strona zgłasza na piśmie lub ustnie do
    > protokołu w sądzie, w którym sprawa się toczy, uprawdopodabniając

    [...ciach...]

    Dzięki bardzo za pomoc. Postaram się pomóc p Adamowi napisac taki
    wniosek i złozyć go.

    A co jak Prezes Sądu rozpatrzy go negatywnie. Czy pani sędzia
    nie rozsierdzi się i nie zacznie wycinać jeszcze jakichś numerów ?
    Czy mamy szansę wziąć jakieś odpisy z protokołu,
    żeby uprawdopodobnić wniosek ? Czy od negatywnej decyzji
    Prezesa można się gdzieś odwołać ?

    Pozdrawiam,
    Sławek