  • Data: 2006-11-24 11:32:00
    Temat: Re: Sprawa o alimenty
    Od: Andrzej Orłowski-Skoczyk <a...@i...edu-youknowwhat.pl> szukaj wiadomości tego autora

    23 lis 06 (czwartek), 22:20 (GMT +1), pl.soc.prawo
    kepork napisał:

    > Znajoma zostawil mezczyzna.
    > Ich zwiazek trwal krotko. W momencie kiedy zaszla w ciaze facet przestal
    > sie
    > odzywac - slad po nim zaginal.
    [...]
    > Wedlug porady prawnika jedyna mozliwoscia sa swiadkowie. Jak dla mnie
    > wydaje sie
    > to chore i nie chce w to wierzyc.

    Wnosi pozew o ustalenie ojcostwa, przyznanie i ustalenie wysokości
    alimentów. Prawdopodobnemu ojcu rura zmięknie, gdy po jego wyparciu się
    dziecka, albo nawet utrzymywania zażyłych stosunków z powódką, usłyszy od
    sędzi/sędziego, że w takim razie sąd zarządza wykonanie badań
    porównawczych DNA na koszt mężczyzny, jeśli badania potwierdzą ojcostwo,
    albo na koszt kobiety, gdy nie potwierdzą. Najprawdopodobniej uzna
    ojcostwo bez badań, a dalszy ciąg sprawy będzie już tylko roztrząsaniem,
    jakie są potrzeby dziecka i jakie jego możliwości łożenia na utrzymanie.
    --
    Andrzej Orłowski-Skoczyk