eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprawa karna - wyrok - przeciek z policji czy klamstwo prowadzacego sledztwo??????? › Re: Sprawa karna - wyrok - przeciek z policji czy klamstwo prowadzacego sledztwo???????
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa karna - wyrok - przeciek z policji czy klamstwo prowadzacego
    sledztwo???????
    Date: Wed, 9 Jan 2008 22:26:58 +0100

    Użytkownik "Zenek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fm3d4m$1l$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie do konca gdyz: dzwonilem z telefonu komorkowego i policjant nie
    > wiedzial do kogo nalezy zanim przesluchal swiadka czyli osobe pod ktora
    > sie podszylem.

    Ale mógł po prostu tę osobę przesłuchać, czy czasem nie wie, do kogo ten
    numer należy. A on wiedział, albo się dowiedział.

    > Mam na mysli, ze ktos chlapnal jezorem pare zdan.

    Niekoniecznie. Kilka osób wiedziało o tym zgodnie z prawem. Choćby osoba od
    którą się podszyłeś. Ty byś ni chciał wiedzieć, kto się za Ciebie podaje?

    > Tak jak pisalem: nie zalezalo mi na pieniadzach zalezalo mi na wyciszeniu
    > sprawy.

    > Tzn jakie dane cie interesuja?

    Ja on toi uzasadnił :-) Bo kilka razy podobne dokumenty miałem okazję
    konstruować, ale jak dowieść bezpodstawności wezwania w oparciu o zenzania
    policjantów którzy przyjechali godzinę później oraz faceta, którego tam nie
    było, to pomysłu nie mam. Z ciekawości bym poczytał, bo to dość nowatorski
    pomysł.

    > dokladnie przeciez nikt nie bedzia bata na siebie krecil.........
    > Nie jest powiedziane, ze byli przesluchiwani. Po prostu figuruja jako
    > swiadkowie "zdarzenia"?????? byli na sluzbie i podjeli akcje
    > zgloszeniowa.

    Ale przedmiotem postępowania jest Twoje rzekomo bezpodstawne zgłoszenie. Co
    oni mogą na ten temat zeznać?

    > No wydaje mi sie, ze to jest jasne, ze ich nie widzial, ale byl
    > przesluchany gdyz policja myslala, ze to on ich wezwal na akcje.

    To, że go przesłuchiwali, to nie problem. Tylko po co go wpisywano na listę
    świadków do przesłuchania w sądzie? O co by go pytano? To, ze nie on
    dzwonił wynika z Twoich wyjaśnień i faktu, że dzwoniłeś ze swojego telefonu
    komórkowego. Przecież on nie wie, kto dzwonił.

    > No przeciez tak jest!!!!!!!!!!!!!!!

    Pisałeś, że : "W dniu tymi i tym o godz tej i tej w miejscowosci tej i tej
    obywatel JA
    chcac wywolac niepotrzebna czynnosc falszywa informacja telefoniczna
    wprowadzil w blad policje zglaszajac interwencje jednoczesnie podal sie za
    inna osobe."

    Sądzili Cię z art. 66 czy 65 kw?

    > Podalem nie swoje dane osobowe.

    No i co na ten temat mogli powiedzieć policjanci z patrolu? A sportowcy?
    Widzieli, jak dzwoniłeś? Podsłuchiwali?

    Poddałeś się dobrowolnie karze przyznając do bezpodstawnego wezwania
    Policji. To sąd tylko rzucił okiem, czy tam jakiś sprzeczności oczywistych
    nie ma i sprawę "przyklepał".

    Jakbyś wyjaśnił, że goście się zachowywali głośno, a przed przyjazdem
    Policji się uspokoili - ot, kondycyjnie meczu nie wytrzymali, bo godzina
    wrzasków, to sporo - oraz, że bałeś się podać swoich danych policjantowi,
    bo to małe miasto i się wszystcy znają, to zamiast grzywny pewnie by się na
    pouczeniu skończyło.