eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprawa karna - wyrok - przeciek z policji czy klamstwo prowadzacego sledztwo???????Re: Sprawa karna - wyrok - przeciek z policji czy klamstwo prowadzacego sledztwo???????
  • Data: 2008-01-09 22:33:08
    Temat: Re: Sprawa karna - wyrok - przeciek z policji czy klamstwo prowadzacego sledztwo???????
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

    Zenek pisze:
    > Skad wiedzial?
    > Czy wiedzial bo tak system karny dziala?

    juz Ci napisali: policja zapytala pewnie goscia czy dzwonil z Twojej komy

    > Czy policjant proponujacy mi to rozwiazanie po prostu mnie oklamal.

    okłamałeś policję i teraz im zarzucasz kłamstwo? litości

    > Odnosnie anonimowosci: nie mialem ochoty dostac po ryju od tych 2 osilkow za
    > pare tygodni np schodzac do piwnicy zaniesc pare rzeczy.

    wierz mi: nie dostałbyś.

    miałem przy szyi brzytwę takiego osiłka. sprawa skonczyla sie w sadzie.
    on wie kim jestem, choc mogl nie wiedziec, bo jak przykladal byl niezle
    pijany i nie pamietal tego potem; ale w toku sprawy zostalem ujawniony.
    i sprawa teraz wyglada tak, ze omija mnie szerokim lukiem. dobrze wie,
    ze jak mi sie teraz cos stanie, pierwszy on będzie podejrzany

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';